Blandade känslor

<Inlägget innehåller betallänk>








Helgen som var blev det hotell och ärligt var det blandade känslor... Rummet enligt mig var ganska enkelt och frukostborden var inte rena och parkeringarna var få (vi fick stå i ett p-hus) och sängarna var inte sköna och frukosten var Inte jätte god eller mindre god. Det gick ner men jag har smakat bättre. Hotellrummet var kallt och slarvigt städat. Detta kommer visas under en vlogg. Personalen var trevlig och gjorde säkert sitt bästa. Men uppenbarligen underbemannat. Städpersonalen hade säkert snålt om tid och kunde inte göra ett bra jobb. Med andra ord ledningens fel. Det som irriterar mig mest var att detta är ett 4 stjärnigt hotell... Det kan man givetvis diskutera vidare om! Det positiva med allt. Det låg nära centrum och att det var ett djurvänligthotell (tillkommer 250 kr). Vi fick lite gott när vi anlände och även Gucci. Men det kompenserade inte upp detta. Det gick att bo här absolut! Men hade jag vetat detta tidigare hade jag utan tvekan tagit ett mindre rum eller bättre hotell med högre kvalité.

Mer information om hotellet hittar ni Här

Idag har jag bara tagit det lugnt och njutit av dagen. Det har gått lite långsamt och jag har äntligen fått tid för Gucci. Riktigt härligt att få bort allt fluff. haha! Annars har jag använt dagen att mysa till lite film och lyssnat på lite val snack. Oavsett vad andra anser är F! rätt parti för mig. Är ni lite fundersamma tycker jag absolut ni ska lyssna på podden "Systrarrna Larsson". Där diskuterar dom just detta. Kan starkt rekomendera det podd avsnittet!

Nu blir det lite mys och därpå sova. Då morgondagen är fullspäckad som vanligt ed massa skoj. Ska träffa min syssling och hennes mamma. Vilket var säkert 2-3 årsen jag såg senast... Sjukt dålig att komma tillskott med att träffa folk som gjort massor ör mig ibland... Men jag jobbar på detta!
Kategori: Allmänt
Taggar: Clarion Collection Odin Göteborg, 2018, hamburgare