Det känns tomt

Kl är på tok för mycket och jag bordesovit för lääänge en.... Men jag vet varken vad jag vill? Nej ingenting har hänt och Nej ingetning går på tok. Ja, jag mår övrigt riktigt bra och Nej, jag har INGET att klaga på. Men jag vet inte om jag befinner mig på rättplats eller om detta är tillfälligt? Allt snurrar och jag har ständigt saker i görningen för att inte behöva tänka på allt som är...

Hur vet man att man gör rätt och hur vet man om detta är det jag vill? Jag är enmålmedveten person och vet vad jag vill. Men jag känner att personlighetsmässigt är mina karriärsmål på en front och personligt på en annan. går det över? Jag känner mig helt tom... Dyra saker lockar mig inte som förr och vardagen snurrarsom vanligt...

Håller jag på att bli normal eller är detta att växa upp? Jag vill börja leva och jag vill veta vem jag är och vart jag ska.... Usch depigt slut på denna dagen. Men ibland mår inte jag heller helt bra och undrar om det är fler som känner som jag? Finns det någon som kan förklara vad som är fel?