FI

Om bara några dagar är det återigen val. Många vet redan nu vad dom ska rösta på och andra inte. Jag borde egentligen lägga min röst på Moderaterna. Då det gynnar oss företagare. Men jag har funderat länge och bestämt lägga min röst helt på Fi. Dom kanske inte kommer ta sig in detta året. Men allt eftersom tror jag dom kommer gå långt!

Det händer idag så otroligt mycker skit i världen och allt är nästan till störst mäns fel. Våldtäckter, krig och massa där till. #me2 kom till av en anledning och fick flera personer hoppa ner ett steg trots mans dominerat yrke. Runt om i i världen och Sverige förekommer det än. Svin som inte blivit straffade och som än idag beter sig illa... Fel kan alla göra oavsett kön! Men för sanningen ska träda fram måste det frontas. Därför säger jag. Tänk över ert beslut noga och vad som faktiskt är bäs i längden. Jag har bestämt mig att Fi är rätt val för mig <3

Vill ni läsa mer om dom och deras mål hittarni dom Här