Grym

<inlägget innehåller betallänk>

 
Hej på er alla finisar. Hoppas allt är bra med er och att ni mår bra! Själv har jag haft en helt UNDERBAR dag och mår toppen. Trots att det börjar närma sig lite kyligare väder har ändå solen levererat bra här borta i Skaraborg. Började dagen med att jobba undan lite små saker. Därpå sat jag i telefonmöte i ca 30-45 min. Inte jätte skoj. haha! Har plockat lite här hemma och börjar få ett mer hm om hur jag vill ha det här. Dessutom har jag kikat på nytt överdrag till soffan. Vill egentligen skaffa en ny. Men då Gucci har svårt att hålla tätt när hon löper känns det som en ovärd investering? =/ Har bestämt vad för tyg som ska bli och tror det kommer bli så fint!

Tidigare idag var jag och fixade mina fransar hos bästa Camilla. Asså jag orkar inte hur GRYM hon är! Provade en annan salong här i Skövde och blev riktigt missnöjd... Gjorde tidigare min lasrbehandling hos dem vilket dom var ritkgit duktiga på. Men fransar var inte deras starka sida enligt mig... Därför åker jag hellre 45 min till Camilla och får BRA fransar. Alltid lika nöjd och sist missade jag min tid. Gick 6-7 veckor och jag hade ändå fransar kvar. Det säger en hel del? :)

Nu blir det kryapa ner och mysa till någon film. Men först ska jag ut med lillen och posta lite kuvär. Bero på det... Posten är rena skämtet. Ursäkta men hallå? 5 fakturor kom bort förra månaden... Lagom skoj! Nog om detta. Nu blir det promenix och så hörs vi mer imorgon igen. Ska boka tid för naglarna eller hunden. Inte riktigt bestämt mig vad som stör mig mest. All päls som drällar runt överallt eller att jag inte har några klor. haha! Dagens i-lands problem :)


Önskar ni också långa fransar hittar ni bra fransserum Här eller Här