Jag kunde dött

<Inlägget innehåller betallänk>










Hej på er alla finaisar! Hoppasn i mår bra och har haft en toppen dag. Jag lyser frotfarande med min frånvaro och helt ärligt har jag tappat gnistan för just blogga... Jag gillar detta med att redigera videos, bilder och sånt. Varför kan jag bara inte börja prioritera bättre? =/ Känner mig så elak mot er som kikar in här för något nytt att läsa... Men så fort jag får lite mer ordning på mitt liv kanske allt löser sig?

Övrigt mår jag toppen! Haft en helt underbar dag och vecka för den delen också. Var för någon vecka sen på Skara sommarland. Det var helt klart blandade känslor. Det hela började med att vi nästan slog ihjäl oss. Bra start eller vad? Vi åkte i en ring med 4 platser och som vänder i en tratt (enklast beskrivning). Jag har ALDRIG varit så rädd i hela mitt liv. haha! När vi åkte uppåt kunde vi alla känna hur den släppte marken... Riktigt läskigt! Dessutom fanns det en hel del fina kroppar att kolla på. Men vem gör inte det inom ett badområde? ;)

Att jag kom på att blogga är endast pga att jag ska beställa hem kläder. GASH jag har sjukt mycket att berätta för er. Allt inom skönhet, privat, drama och en SJUK utgång. haha! Jag kommer berätta allt inom kort! Men fram tills dess får ni ha det så bra, puss på er!


Smycken gör verkligen mycket. Det kan verkligen lyfta en hel outfit. Jag tar gärna i och älskar saker osm blänker och glittrar. haha! Nedan hittar ni 3 st helt i min smak!

Ringen hittarn i Här, Halsbandet hittar ni Här, Örhängena hittar ni Här