Löning

 
 
 
För någon fredag sedan åt vi på Pinchos och då är man väldigt glad att man bor nära. Bara ta på sig klackarna och sedan trippa neråt. Hade en väldigt trevlig kväll och pratade om allt och ingenting. haha! Underbart! Maten var helt okej. Även om det tog ganska lång tid att få den. Visseligen var det löning. Men vad vet jag? Blev även lite drinkar och fick hjälp av att ta sista bilden. Tydligen ansåg Annie att den var under all kritik. haha! Kan helt klart förstå det nu i efter hand. Hon ville ha extra kredd för uppstyrningen så här kom det. hihi!

Ikväll ska jag bara njuta av lugnet. Planera inför morgondagen då jag har lite små saker att göra. I Helgen ska jag försöka vlogga också. Dessutom måste jag spela in en video med TS-snack. Asså ni är underbara! Alltid skönt med lite feedback <3 När videon kommer ut vet jag dock inte... =/ Då jag har fullt upp i slutet av månaden kommer den eventuellt upp efter detta.

I Helgen är det dessutom Matfestivalen som alla tidigare år. Vet inte om jag ska gå. Senaste åren har varit riktigt lamt. Springa runt och trängas i massa köer och ha folk mer eller mindre klistrade på mig. Nej tack. haha! Visso det enda stora som händer här i Skövde. Om man inte tänker på alla mina utgångar då jag gör skandal efter skandal. haha!