Mot Göteborg

Go morgon alla bloggläsare. Hoppas allt är bra med er och att ni sovit gott! Själv är det helt okej trots omständigheterna. Idag är det Lördag och är påväg ner mot Göteborg. Älskar den staden och folket är riktigt underbara! Vädret är blandat. Ena stunden sol och andra stunden regn. Typisk svensk sommar eller? Sjukt att augusti går mot sitt slut och vi är i september.


Idag ska vi äta på en omtalad resturang och därpå checka in på något mysigt hotell. Då Gucci också är med oss är detta lite extra mysigt. Jag ska även kika ut en ny väska då min MK börjar bli några år. Dock vet jag inte riktigt vad för färg jag ska ha... Bra förslag tas gärna emot!


Nu blir det fortsätta färden och även kika ut någon salong som kan ta hand om pälsbollen. Fäller överallt och jag har redan börjat tröttna. Haha! Fick veta att Papillon ska tydligen trimmas (dra hår på). Helt nytt! Men enklare att raka och därpå är problemet löst. Haha!