Mys med vänner

<inlägget innehåller betallänk>

 
 


 

Go eftermiddag alla underbara. hoppas allt är bra med er och att ni mår bra! Själv mår jag toppen och tänkte slänga in ett inlägg. Undertiden jag åtminstonde kommer ihåg det. Mitt minne börjar jag bli ganska orolig för ibland. haha! Kanske dags att börja träna upp det? :) Hoppas allt är bra med er och att ni haft en fin dag! Själv mår jag toppen och ska inom kort börja göra iordning litet schema för kommande vecka.

Igår var vi och åt lite lunch ihop med lite vänner. Himla mysigt och verkligen trevligt! Eftersom alla på något sätt har/haft någon koppling till lantbruket blev det mmycket prat om detta. haha! Arbetskada som aldrig verkar gå bort? Jag minns första gången 2 av mina vänner diskuterade om sjukdommar och andra saker rörande detta ämnet. Jag fattade noll och blev helt slut i huvudet att ens försöka förstå mig på. haha! Tidigare under dagen hjälpte jag Annelie och hennes familj att flytta/packa upp. Dom har precis skaffat ett hus och det fick även mig börja gå i hustankar. Kanske dags? =)

Nu blir det förberda morgondagen. Blir att jobba undan och sitta mest med papersarbeten. Men kommer man igång brukar det oftast gå undan. Det är mest alla om och men innan man tar tag i sak. haha!


Jackorna nedan är så SJUKT snygga! Jag verkligen dööör! Är själv sugen att klicka hem alla 3. Perfekt nu till lite varmare höst dagar.

Ni hittar den till höger Här, Den i mitten Här, Den till Vänster Här