Nästan klart

<inlägget innehåller betallänk>
 


Go kväll alla bloggläsare. Hoppas er dag varit bra och att ni haft en fin dag. Själv har jag bara röjt undan i lägenheten. Då vi ska få besök i helgen vill jag göra detta hem någolunda beboligt. haha! Fått upp både det ena och andra i fönstrena och känner mig riktgit stolt över min insats. Dessutom älskar jag ordning och reda vilket gjorde det hela mycket roligare! Bästa som finns när allt har sin plats.

Var tidigare idag och införskaffade mig en super gulligt smyckeskrin och någon slags av kruka. Hade en tydlig bild vart allt skulle stå fram tills jag kom hem. Men tror jag fick iordning det hyffsat bra trots allt! Jag har mer eller mindre blivit besatt av växter. Håller på att planera vad för väster som ska gå att ha på balkongen nästa år. haha! Det enda jag saknar nu är gardiner i vom 3 stora fönstrena och sen är detta hem mer ellerm indre klart. Givetvis ska det tapetseras och eventuellt slipa upp golvet. Men det får bli när allt annat är iordning.

Ikväll blir det lägga sig tidigt och njuta av kvällen. Haft en riktgit härlig dag och ser redan fram emot imorgn. Då jag ska få mina fransar fina på nytt och även kunna komma hem till ett ny städat hem. Älskar den känslan <3


Överkasten nedan är jag lite sugen på. Som ni vet har jag beställt hem en ny säng! Den bör dyka upp inom dom närmsta veckorna. Vilket också innebär att ALLT ska bytas ut så som överkast, lakan etc...

Ni hittar det svarta Här, Ni hittar det guld/bigea Här, Ni hittar det vinröda Här