Ny överläpp

<Inlägget innehåller betallänk>
 
 
Go kväll alla underbara. Hoppas allt är bra med er och att ni mår bra! Själv mår jag toppen och fått massor klart idag. Dessutom befann jag mig på franssalongen igår. Asså jag älskar få mina fransar fina pånytt igen. Riktigt härligt! Dessutom får man en liten extra tripp och det är alltid lika trevligt.

Hade ett litet möte mellan 13:00-14:00. Precis innan jag skulle vara på salongen för att göra läpparna. Men jag hade faktiskt 10 min som marginal och tror att jag kom precis i tid. haha! Annars rukar det vara mellan 5-15 mins inväntan på mig. Jag har länge funderat över att göra min överläpp. Då jag sett på videos när jag redigerar att den är mini till skillnad från underläppen valde jag att göra något åt detta. Det är ingen gegantiskt skillnad direkt. Men jag kan se en skillnad och tycker detta vart värd varenda krona.

Nu blir det mysa ner sig. Planera upp veckan som kommeroch gå igenom lite mail. Funderar på att blekatänderna också. Dom är fortfarande vita från sist jag gjorde detta. Men känslan är alltid obeskrivlig med nyblekta tänder. Ni som sägger pengar på detta förstår exaktvad jag menar. Nu blir det jobba undan lite puss på er!


Jag är lite sugen att skaffa någon av dessa 3 läppstift.
Klicka Här
Kategori: Allmänt
Taggar: Göteborg, 2018, hamburgare