Underbar mat

<Inlägget innehåller betallänk>




Go kväll alla underbara bloggläsare. Hoppasallt är bra med er och att ni mår bra. Själv mår jag toppen och ganska nyligen hem kommen från Götenorg. ÄLSKAR den staden. Underbara människor och vädret var verkligen på vår sida! Fyndade 3 riktigt bra köp jag fick feeling för. 2 jackor och en väska. Kommer lägga upp detta på bloggen så fort jag hunnit ta lite bilder!

Jag säger det igen. Ni är verkligen världens gulligaste! Att niorkar kolla bloggen när den legat död i några vecko... All kredd till er! Ska erkligen försöka få lite mer tid till er! Vloggade dessutom under vår vistelse i Göteborg. Blev även bjuden till en ur mysig resturang. Helt klart magisk mat! Då denna resturangen är väldigt eftertraktad fick vi boka in detta unika besök en bra bit framöver. Tror notan slutade på 500-600 kr. Men inte helt säker... Helt klart prisvärt!

Nu blir det mysa ner sig i sängen och därpå somna till någon bra film. Imorgon börjar vardagen på nytt. Jag fick även en smärre överraskning i provrummet. haha! Upptäckte att jag ligger väldigt nära XS. Det gav mig verkligen insperation till att börja gymma på nytt! haha! Nu är alla räkningar klara och jag är fri. Bloggar mer imorgon igen. Puss på er!


Sugen att göra något skoj nästa helg i en annan stad?
Bästa sajten för bokning hittar ni Här
Kategori: Allmänt
Taggar: Göteborg, 2018, hamburgare