Älskar degen


 
Go kväll alla bloggläsare. Blev inget bloggande igår som ni såg. Men nu är jag iaf här igen. haha! Hoppas allt är bra med er och att ni mår bra. Själv mår jag toppen och håller precis på att fixar iordning hos föräldrarna som julpyntar. Jag är som sagt inget fan av julen som ni kanske vet? Men lite saker ska man ändå ha. Men det viktigaste av allt. En riktig julgran! Annars kan man lika bra hoppa över julfirandet. haha! Fine om man är allergisk eller väldigt gammal.

Hade tidigre idag världens dipp och kom precis på varför. Börja fundera över döden och att alla ska vi dö förr eller senare. Vad händer? Asså jag är så SJUKT trött på dessa tabletter. Funderar att be om en spruta 1 gång i månaden. Risken för östrogenkick finns.Men kanske är värt? haha!

Nu blir det kavla upp armarna och sedan baka lussekatter. Bara jag som typ älskar degen? haha! När vi var mindre fick mina föräldrar gå vakt hela tiden. haha! Det straffade sig givetvis. Men det var helt klart värt det varje gång. Bloggar mer sen igen. Puss på er!