Snart

Go kväll alla fina. Hoppas ni mår super och haft en fin dag. Själv har min varit kaos och det slutar inte där. Haha! Men jag klurade ut detta tillslut och kom i mål mer eller mindre! Precis haft ett samtal med ett gym för att gå med på et samarbete. Med väldigt mycket tur kan detta leda till något riktigt bra!


Mötte tidigare upp en vän. Riktigt länge sen vi sågs och hade en super trevlig kväll innan han gick hemåt. Jag är verkligen super dålig att hålla kontakt med många av mina vänner... Men om sanningen ska fram jobbar jag mycket och när jag väl ringer hör man ändå inget. Jag menar hallå?


Då jag varit lite förkyld vill jag inte köra för hårt. Vill gärna hålla mig frisk till jul om det går. Men med tanke på mitt tempo senaste månaderna. Borde jag åka på något... haha! Bloggen har blivit lidande jag vet. Men dom närmsta dagarna har jag mer eller mindre varit döende efter allt som hänt senaste... Men inom kort är jag tillbaka igen med massa skoj. Ni kommer säkert förstå varför denna frånvaro inom korr. Bloggar mer sen igen. Puss på er!