Fira papi

Go morgon alla underbara bloggläsare! Ledsen för veckornas senaste uppdatering... Ska försöka tänka på att uppdatera och få in ett flow som jag aldrig får till. MEN nog om detta! Idag är det Söndag och vi ska inom kort till mina föräldrar för att fira Papi. Vad jag förstått kommer alla hans 6 syskon vara där och deras respektive också såklart. Gällande kusiner vet jag bara 4-5 st som ska dit. Men det kan mycket väl bli fler!

Ska försöka få upp lite videos nu mer. Fått lite smått feeling och tycker redigeringen går ganska enkelt. Videon ni ser nedan visar jag upp våra 3 senaste familjemedlemmar. Asså hur söta? Jag har verkligen saknat ha dessa små saker. Dessutom blir dom sjukt personliga. Bara en sådan sak!

Nu blir det fixa sig lite inför dagen och packa med alla i vår lilla familj familj. Ska även försöka att vlogga lite idag. Senare ikväll har jag lovat min lilla kusin att vi ska ta kvällsdopp. Jag är långt från en badkruka och är mer under vattnet än över. Kanske inte konstigt att min sport blev simning när jag var yngre? Nog om detta! dags att speckla nyllet. Hoppasnb i får en toppen dag ni också puss på er!