Hus vid vatten

<Inlägget innehåller betallänk>

 

 
Go kväll alla trogna läsare. Sjukt att jag inte tänker att det finns folk som går in hit och hoppas på något att läsa... Verkligen FÖRLÅT! Tidigare vecka var KAOS som jag berättade. Men efter det har jag verkligen inget att skylla på. Men jag har hållt på att filma lite och ska försöka få ihop till en helt okej vlogg om inte annat!

Övrigt mår jag toppen! Det var länge sen jag kände som såhär. Allt bara flyter på och jag tror på mig själv mer än jag någonsin gjort innan! I helgen ska vi även ha kalas för lilla Papi. Helt sjukt att han blir 65. Vad hände liksom? Givetvis har jag blivit äldre vilket gör migi nförstådd attdetta är kanske en logisk förklaring. Men glad att jag har min lilla pappa när jag vet att det finns människor som inte har det av olika anledningar. Man ska vara glad över det man har innan det är borta.

Idag har jag bara varit i Hjo och umgåts med familjen och myst. Jag kom precis från badet och jag filmade inget... Men jag var där med min mamma och mina två fastrr och deras respektive. Hade en trevlig stund vid vattnet. Det var dessutom riktigt varmt! Det enda som saknar av Hjo är just vättern.... Drömmen är att bo vid vatten i ett stort hus. Hur mysigt?

Nedan ser ni mina absolut måsten inför sommaren. Jag personligen kan inte leva utan detta. Attbada är roligt och jag är en person som ÄLSKAR vara mer under än över vattnet. Men det sliter på håret och då är dessa produkter GULD!

Ni hittar dom här till nedsattpris dessutom Här