Städ och tvättdag

Go eftermiddag alla underbara. Hoppas ni fått en fin dag och att ni mår bra! Själv mår jag toppen och ska påbörja skriva lite fakturor som ska ut nästa månad. Jag är en person som ALLTID sparar detta till sista dagen. Ingen bra ide. haha! Tänkte jag slänger upp lite bilder som jag tog på Öland. Bilderna är tagna i Sandvik och jag längtar redan tills nästa sommar. Det är torts att jag blir 28. haha!

 
 

I Lördags eftermiddag lämnade vi Öland och begav oss hem. Det tar ca 4 - 5 timmar från Ölanbd till Skövde. Beroende på hur många stopp man gör. När vi kom hem hämtade vi dom små svinen och jag har verkligen saknat dem så mycket. Därpå åkte vi hemåt och beställde vi hem pizza. Vi avslutade dagen med lite film och gott till. En riktigt mysig kväll.

 
 
 
 

I lördags och idag har vi helt fokuserat på lägenheten. Tro mig det var ingen vacker syn... Men efter lite jobb är vår lägenhet i sitt normala skick (ren). Nu håller vi på att tvätta upp det sista i tvättkorgarna. Det som någon lovade att göra (vilket aldrig händer). Tillslut fick jag nog och hävde ur allt och slängde in föra maskinen. Upptäckte att diskmaskinen inte gick som den skulle och gjorde en häxblandning och vips funkar den som den ska igen. haha!



Resten av dagen ska jag inte göra jätte mycket mer än sitta i samtal och försöka få bukt på vad som gått "snett" i vårt bokslut. OM ni någon gång funderar på att skaffa eget. Ha ALLTID en revisor med er. Dom vet och kan det vi vanliga dödliga inte förstår. haha! Skämt och sido. Det är en bilaga som ska skickas och inget värre än så. Nu ska jag fortsätta med resterande tvätt och övrigt pappersarbete som ligger kvar.