Bäbis

Go kväll alla bloggläsare. Hoppas er dag varit bra och att ni mår bra! Själv mår jag toppen trots att det blev en sen dag. Men det är dumt att klaga när det rullar på. Imorgon ska jag avsluta detta med massa tur. Haha! Verklige riktigt kyligt idag... vart tog värmen vägen? Fattar 0... Sommaren var äntligen här och lila snabbt försvann den. Hoppas innerligt den finns på Öland. Som tradition åker vi dit 1 gång om året och jag längtar alltid lika mycket! Åh så fint och vara med släkten. Minnen <3


Imorgon ska jag eventuellt träffa Emma och med lite tur kanske jag får möta hennes "sambo". Minns själv när jag skaffade Gucci vilket annorlunda liv jag fick. Från att inte kunna göra exakt allt man vill till att bli begränsad. Bero på detta ska kanske vi planera in lite ledighet. Hade varit behövligt!


Nu är det hög tid att sova. Kl 05:00 ringer klockan och jag har redan ångest över detta. Haha! Natti <3


(null)


(null)

(null)