Bo själv

Go morgon alla bloggläsare. Hoppas allt ör bra med er och att ni sovit gott! Själv är jag väldigt trött från igår... Men övrigt är det bara fint. Idag är det midsommar och som vanligt dåligt väder och KALLT. Haha! Minns en midsommar då solen sken och det var varmt. Den dagen jobbade jag. Haha! Övrigt anser jag att midsommar är ingen jätte viktig "högtid". Men alla är givetvis olika!


Då ni är mer eller mindre involverade i mitt liv. Att ha ett förhållande är mysigt. Men det tär verkligen på en också... Lyssnat på en hel del poddar det senaste. Det handlar om den "nya morderna familjen". Att ha ett eget boende och ha ett eget liv tror jag är nyttigt. Att inte bli beroende av varandra. Saker blir enklare så som lån, hyra, räkningar etc. Men att umgås 24/7 är något jag verkligen tvivlar på är bra i långa loppet... vad tror ni?


Nog om detta. Nu blir det fixa det sista och därpå göra sig redo för lite firande. Glad midsommar på er alla sötnosar!


(null)

(null)