Bokade fel

<Inlägget innehåller betallänk>
 

 
  

 
 

Hej på er alla fina. Blev lite sen uppdatering idag. Men bättre sent än aldrig! Idag har jag inte gjort så mycket. Vid 12:00 tog jag en lunch med killen och därpå harnjag bara tagit det lugnt. Kollat film och ringt lite samtal gällande jobb i veckan som kommer. Fick se tidigare idag att jag fått världens snyggaste bränna. Haha! Men försvinner allt eftersom jag solar.

 

I veckan som var tog vi in på hotell och tänkte ge honom detta i examengåva. Men tydligen råkade jag boka ett jätte litet rum. Haha! Ja är en person som bara gör saker utan att tänka efter. Haha! I detta fallet straffade det oss båda. Men vi fick en jätte trevlig vistelse i Jönköping trots allt. Personalen var toppen och frukosten var super god!

Ni hittar detta och många andra hotell till bra priser Här

 

Resterande av dagen ska jag handla lite och klicka hem lite saker. Ska ha ett möte med en designer i veckan för att få rätt feeling i alla rum. Skönt med någon som kan tycker jag. Aja bloggar mer sen igen. Puss på er!

1 emma:

skriven

det ser ut som ett fint hotell iaf :)