Det är KAOS

Hej på er! Hoppas ni mår bra och att ni haft en fin dag! Själv har jag känt mig down och haft lite ont i halsen... Men hoppas det ger med sig inför morgondagen. Övrigt har jag suttit lite med jobb och planerat upp kommande vecka. Den är merellerm indre KAOS på hög nivå och har verkligen 0 idé hur jag skahinna med allt som ska göras. Men det löser sig hoppas jag!

Övrigt av dagen har jag inte gjort mer än nödvändigt.. Råkade somna tidigare idag och japp så pigg var jag. haha! Ibland är det skönt att kunna styra sina egna tider med jobb. Andra dagar inte då man proppar allt till det sista. Nu blir det puttra hemåt från förldrarna. Dom bjöd på nybakat bröd och annat gott. Me nu blir det raka vägen hem igen.

Nedan ser ni 3 av mina absolut favorit solpuder som jag mer eller mindre är beroende utav. Ibland är det väldigt skönt att bara skunna slänga på sig något snabbt om man ska gå på stan eller liknande. Detta är helt klart en produkt jag inte kan leva utan.

Ni hittar 1 Här, Ni hittar 2 Här, Ni hittar 3 Här