Födelsedag

Hej på er! Jag har inte glömt av er utan helt enkelt inte haft tid fören nu. När jag väl är ledig vill jag hinna med så mycket. Gymma, shoppa och massa där till. Men haft en toppen dag och ska inom kort göra mig iordning för att äta ute. Då LG fyllt år tänkte jag bjuda ut honom på någon mysig resturang och bara unna oss lite extra. Dessutom väntar en till sak som jag inte kan skriva då han kan få reda på det via bloggen.

 

 

Efter gymmet åkte vi och kollade på säng. Nu är den beställd och bör dyka upp om 6-8 veckor. Så himla härligt! Ser verkligen fram emot detta och-element klart varenda krona! Dessutom kommer den passa perfekt i vårt sovrum. Rätt gardiner, ny tapet, hyllor och någon tavla kommer detta sovrummet bli mer eller mindre perfekt! Ser fram emot att göra en  "spartanernas tour". Dessutom kommer detta göras i samarbeten med lite andra företag. Kommer bli så bra!

 

 

Nu ska jag trycka på locktången och därpå ska jag invänta LG. Därpå blir det lite födelsedagsfirande och lite god mat. Bloggar mer sen igen. Puss på er!