Inget som lockar mig

Go morgon alla bloggläsare. Äntligen fredag och det menar jag verkligen! Hoppas allt Är bra med er! Solen skiner och jag mår toppen! Igår blev det ingen uppdatering då jag hade fullt upp med annat. Men det får bli så vissa dagar helt enkelt! Ibland glömmer jag av hur bra allt faktiskt är... Men när tanken väl slår en blir det som en stor käftsmäll. Haha! Givetvis på ett bra sätt.

Idag ska vi åka upp till Norrland. Vi tippar på att komma upp vid 22:00. Dock är det fotboll ikväll (helt ointressant för mig). Vilket gör att vi är tvungna att vara där senast kl 20:00... Som om det skulle hända. Alla som känner min tidsplanering vet i förväg att det inte kommer gå. Men det får vi helt enkelt se.

 

i veckan som var, firade vi killen i helgen. Verkligen så gott och hade jag bara vetat vad restaurangen hete hade jag absolut rekommenderat den! Men tror det funkar att googla på indiskmat i Skövde. Iaf riktigt gott och en trevlig kväll fick vi också! Bloggar mer sen igen. Puss på de!