Saknar Vättern!

 

Go morgon alla underbara! Hopps allt är bra med er och att ni mår fint! Själv mår jag toppen och är precis på G till salongen för att fylla på mina fransar. Riktigt skönt att jag göra detta. Haft fullt upp igår med familjen och var riktigt trevligt! Vi åkte och badade.


Det är faktiskt det enda jag saknar med Hjo eller bo vid vattnet. Vättern! Tänk att bara gå ner/cykla 5-10 min och därpå är du framme. Skövde har 2 badplatser vad jag vet. Men ingen av dem skulle jag få för mig att kasta mig i. Haha! Bortskämd eller vadå?


Idag blir det fixa fransarna. Packa bilen för lite jobbsaker och därpå mata inlägg. Måste ha en hel dag med just mina sociala medier. Blir enklast så och att kunna få upp alla inlägg som jag måste få upp. Men först blir det lite fransar, sen mat och därpå jobb. Bloggar mer sen igen, puss på er!

Slänger upp bilder från tidigare vecka. Då vi var i Jönköping och åt mat och även unnade oss lite shopping.