20 års kalas! 11/3

Go morgon alla bloggläsare, hoppas allt är bra med er och att ni mår bra! Själv mår jag super och är påväg till mina föräldrar för att luncha lite smått och därpå ska vi gå på 20 års kalas för min kusin! Helt sjukt vad tiden flyger och inte bara han som blivit stor utan även dom andra mindre kusinerna!


(null)



#åldersnojja, haha! Tror säker våra större kusiner tänkte detsamma med oss när vi växte upp allt eftersom. Vet dock inte vad man ska köpa men ska se om jag kan hitta på något!


(null)



Nu blir det raka vägen då vi är sena som vanligt och därpå lite firande. Dessutom är Gucci med för engångs skull, hur mysigt?! Då min pappa är allergisk försöker vi ha henne hemma så ofta vi kan. Men idag blir även hon rejält bortskämd, haha! Bloggar mer sen igen, puss på er!