<3

Att få vakna upp frisk och verkligen känna sig lycklig är något som alla borde få göra! Jag vet att alla inte kanske kommer få känna så som jag gör och det är långt från rättvist! Alla borde få känna ren lycka och vakna upp brevid någon man känner genuint att HÄR mår jag som bäst och bättre kan det inte bli. Jag är tacksam för varje dag och möjlighet som jag fått och får än idag.

 
Jag tycker absolut man aldrig ska nöja sig med lagom och det vet dom flesta av er bloggläsare om. Men man ska absolut inte glömma av det som finns runtom. Människor osm ställer upp, vänner som alltid finns där och familj som alltid påverkat en på något sätt. Oavsett om det är negativt eller poitivt kan man alltid dra en lärdom!

 
Jag vet inte riktgit vart jag är påväg eller ska?! Men jag vet att så länge jag har min pojkvän vid min sida kan jag näst intill låta vinden bära mig dit den vill. Jag har inget krav på att springa på krogen 24/7 eller klättra med mitt min Y-kanal. Jag gör det jag vill och känner för ihop med killen jag älskar. Han kanske aldrig kommer frontas med ansikte, vad vet jag?! Jag är bara väldigt mån om att ta hand om det vi har ihop <3