Allt snurrar! 14/3

Go morgon alla bloggläsare, hoppas allt är bra med er och att ni sovit gott! Själv mår jag super och solen skiner. Ska inom kort börja plocka innan vår städerska kommer för att pyssla lite här hemma. Verkligen sköt och behövligt! Tur man kan få hjälp med vardagliga saker som man antingen inte har tid eller vill göra, haha! Idag blir det mesta dels jobb framför datorn och det är lagom skoj...

Ska på ett möte lite innan kl 15:00 gällande lite saker som rör flytten. Att gardera sig är det bästa jag vet och i nuläget är det inte bara att flytt utan måste tänka lite längre än så också. Men det kommer säkerligen bli toppen och ser verkligen fram emot allt nytt detta kan innebära. Ska också försöka få tag i en mäklare gällande budgivningen jag är med i nu. Jag kan säga som såhär att jag har väldigt svårt att fokusera då allt mer ellerm indre snurrar, haha!

Nu ska jag ut med lillen och därpå ska jag försöka jobba undan allt jag inte gjorde igår. Verkligen skönt att kunna lägga tid på saker som kanske kan få mig tänka på betydligt roligare saker än just detta, haha! Bloggar mer sen igen, puss på er!