Äntligen dags

Go morgon alla bloggläsare, hoppas allt är bra med er och att ni mår bra! Själv mår jag super och är nu på nagelsalongen för att göra mig lite extra snygg, haha! Var så sjukt långe sen jag gjorde mina naglar och efter detta ska jag boka tid för fransar! Hade en super duktig tjej i Floby som jag ska börja gå hos igen.


(null)



Har typ 0 idéer vad jag ska göra och känns som det var evigheter sen jag var här. Igår berättade killen att han ville ut och resa och jag ska bestämma vart. Hur snällt?! Det han inte vet är att jag ska bjuda honom till Maldiverna i slutet eller början av nästa år.


(null)



Vaknade för ca 1 timme sen och är nu här och blev bara 3 min sen. Det är tidigare än sist då jag oftast brukar vara 5-15 min sen, haha! Aja bloggar mer sen igen, puss på er!


1 Angelica Wåhlin:

skriven

Åh, älskar att göra naglarna! Är utan just nu då mina behövde vila lite, men snart så :D