Äntligen färdig!

Hej på er alla fina, nu har jag mer eller mindre bara jobbat med inlägg och hoppas resterande ska rulla på. Ska sätta mig med podden efter min och lillens promenad. Tänkte gå mot en liten "bäck" där det finns lite fåglar man kan mata. Nu under vintern kan det vara svårt för djuren att hitta föda och kan man bara bidra med något! :) Därpå ska jag till affären för att köpa mig något att dricka, ni kan gissa vad?! haha! Haft en super mysig dag hemma, trots jobb och mer ska det bli!

 
Började runt kl 09:00 och blev klar lite efter kl 15:00... Säger ganska mycket hur lång tid planering kan ta. Skulle behöva röja lite i lägenheten och få iordning i förrådet/kontoret. Ska försöka få tag på vaktmästaren imorgon och kolla om hen kollat upp torktummlaren. Käns sjukt drygt att inte kunna torka tvätten. Ännu värre blir det när hyran ligger över 10 000 och få halv bra service till och från. Jag kan iaf tycka att man kunde lämnat en lapp eller hört av sig gällande just detta! Ska kika med hyresgästförening om man kan dra av detta på hyran gällande servicen.

 
Nu blir det en pormenad och därpå ska jag gå mot affären och så hörs vi mer sen igen. Har varit ritkgit tråkigt väder hela dagen och funderar på att boka lite spa behandlingar i veckan eller den som kommer. Vem som helst blir halvt deprimerad av detta?! Dessutom hade det varit skönt att komma iväg och koppla av också. Om ni vet något bra Spa & Hotel inom Skaraborg får ni gärna berätta! :)