Borde jag jobba mindre?!

I många avseeenden kan jag tycka synd om Gucci att jag jobbar så mycket som jag gör och nästan önskar att hon inte förstod... Jag har en person som tar hand om henne då jag inte kan eller hinner och jag vet att hon har det bättre än många andra hundar! Ändå kan jag inte låta bli att tycka synd om henne. Ibland känns det som jag är oftare borta än hemma.

 
Det bästa hon vet är att ligga i knät när bloggen ska uppdateras eller videos ska redigeras. Ibland känns det som att hon försöker säga "Tack för den lilla tid du faktiskt ger mig"... =( Allt denna lilla sötnosen gjort för mig och så lite jag gör för henne till och från. Även om hon älskar sin "barnflicka" känns det ändå hemskt att jag har så lite tid till och från....


Jag kanske överdriver vad vet jag?! Hon är med på det mesta jag gör och får alltid tillgång till hela lägenheten om vi inte ksulle vara hemma. Men frågan är om hon nöjer sig med detta eller om hon skulle önska att jag är ledig oftare?! Detta är något jag aldrig kommer få veta och kan bara hoppas hon är nöjd över det som erbjuds... Bästa jag vet är att kolla serier och ha henne brevid mig och höra hennes små andetag.