Datenight!

Igår bestämde vi oss för att gå ut och äta och bara spendera lite tid med varandra. Tror många förhållanden skulle behöva stunder osm just dessa och att man faktiskt slarvar med det... Vi hade en väldigt trevlig kväll och kommer helt klart göra om detta fler gånger. Dessutom tycker jag maten på Spice & Rice är helt underbar och detsamma gäller såklart personalen också! :)


Jag tog något med räkor med basilika, röd curry och kokosmjölk och kan verkligen rekomendera den. Däremot kommer jag inte ihåg nr... =/ Verkligen super och det enda som jag personligen kan tycka är lite "tråkigt" är att resturangen ligger lite ocharmigt eller hur man ska säga, haha!


Jag tycker verkligen fler par borde unna sig en kväll ute lite oftare och få komma bort lite från vardagen. Detta är något vi gör 1 - 3 gånger i veckan och det är verkligen värt! Med tanke på att vi knappt ses då jag jobbar eller sitter i möte är detta ett ultimat koncept!