Det lockar inte! 6/3

Go morgon alla bloggläsare, förlåt för allt som påverkat bloggen och att uppdateringarna har tagit stryk! Har vare sig haft insperation eller tid att blogga och fått lägga det på hyllan. Har insett att jag inte kommer klara hålla bloggen vid liv i nu läget och att uppdatera... Kommer berätta mer om detta lite senare i veckan och vad det kommer innebära. Idag är det Tisdag och ska sitta med bloggen mer eller mindre hela dagen. Ligger efter i både mail och inlägg. Samt övriga saker...

 
Sen till alla som skickar olika utkast gällande "Arbetssökan" skulle jag vara HEMSKT tacksam om detta upphör. Jag kommer aldrig återkoppla och hade jag velat ha ett jobb skulle jag sökt det själv. Sen om andra tycker om dessa jobb är bra toppen! Men för mig kommer det aldrig locka.


Nu blir det göra sig iordning för dagen och röja upp lite innan städerskan kommer. Älskar ha rent omkring mig och vi (jag) har bestämt att detta är behövligt varje vecka. När man vare sig har tid eller ork själv är detta till en stor hjälp i ens egna vardag.