Flytt!

För er som lyssnar genom vår senaste podd vet om att en flytt kan vara ganska aktuellt igen... Det är nämligen som så att min pojkvän har fått ett jobberbjudande i småland och jag kommer då följa efter. Jag vill inte så ivägen för hans drömmar och kommer då flytta ner mitt företag. Då jag har ett litet halvkänt ansikte där nere är jag nästan helt säker på att min affärsidé jag fört igenom även kommer gå varmt hem där borta också!

 
Men det är klart jag har lite ångest över detta också... Det är ny städerska vi måste inskaffa och detsamma gäller dagmatte. Jag föredrar att ha en och samma som kommer och inte behöva ha 18 olika under 1 månad. Ja ni förstår säkert? När och om flytten blir av är inte helt 100 än. Men vi har nu börjat buda på både hus och lägenheter där nere. Som ni vet har jag krav att det ska minst vara 5 år gammalt och kan gissa vad vi behöver lägga för att dels få detta och centralt... Oavsett hur det går kommer jag sakna denna lägenheten... Men det kan ta 1-2 år innan allt blir klart och det är det enda som lugnar mig just nu...