Föredrar hellre lite hud!

Go morgon alla bloggläsare, hoppas ni mår bra och sovit gott för det har jag! Har precis gjort mig lite frukost och ska inom kort hugga tag i lite mail som man även MÅSTE göra, haha! Ska därpå dra mig till gymmet för en liten woorkout. Vi har mer eller mindre börjat lägga oss tidigt och det är verkligen något jag kan rekomendera! 1-2 timmar innan man SKA sova kan man kollafilm och äta något gott till! :)



Igår var det dessutom fotboll, AS TRÅKIGT... Men det ultimata sömnpillret då jag slockande bara någon minut därpå ,haha! Han har redan börjat prata om att på på champions leeg eller vad det heter?! Har verkligen 0 koll på detta och mitt intresse är mer eller mindre obeffintligt, haha! När jag och min bror var små åkte vi på något som hete edspyn-vecka. Ett minne jag har riktigt starkt ifrån just där är fotbollen och hur alla äldre och även jämngamla kusiner satt och kollade... Sport i sig har aldrig lockat mig utom simning eller simhopp då man åtminstonde får se lite hud, haha!

 
Idag blir det en ganska lugn dag. Jobbade bort massor igår och känns riktigt bra! Hoppas ni även gillade podden som kom upp! Kommer komma upp 2 till denna veckan då vi ligger lite efter med redigeringen. Men det vet ni som följer mig på Snapchat. Nu blir det lite frukost och därpå gymmet. Bloggar mer sen igen, puss på er!