Glasbalkong på G

 Hej på er alla sötnosar, hoppas allt är bra med er och att ni haft en fin dag! Själv har jag varit lite smått upptagen och helt glömt av detta med bloggandet... Men nu är jag i fullgång som vanligt, haha! Fått nästan allt gjort idag och det känns super. Pratade med Skövdebostäder gällande glasbalkongen och det verkar som det kommer gå att ordna snabbare än planerat! Dock hann dom stänga innan jag kom dit och skrev på... Men dom skulle skicka det jag skulle skriva under vilket underlättar.

(null)

Har planer på att byta städfirma då vi fått lite rörlig personal... Fine att man kan få det ibland men inte varje gång eller är jag överkänslig?! Jag kan känna som såhär att detta är vårt hem och jag vill inte ha in vem som helst. Jag tycker det är ganska självklart och det verkade jag inte vara ensam då mina vänner som också har städerska anser detsamma. Men ska höra mig av till lite städbolag och kika vad som kan tänkas bli bäst för oss.

(null)

Nu blir det mys framför tv:n och därpå ska jag och killen ut och käka något gott. Vloggar dessutom idag och känns skönt att komma igång på nytt. Om ni har någon random fråga kommer jag ta det i vloggen som "dagens fråga". Bloggar mer sen igen, puss på er!