Hur kan det klassas som ett jobb?

Go morgon alla bloggläsare, hoppas ni mår bra och fått vakna utvilade! nu är vi påväg upp till Norrland för att fira påsk och jag kan säga som såhär... Jag är långt från glad!!! Från att vi lämnade Skövde till nu då klockan är 10:37 har jag suttit i telefonkö i 1 timme och 15 min för att få veta att dom som kan säga upp abonnemang inte jobbar idag... Jag har aldrig varit missnöjd med tre.se! Men idag slog det alla rekord! Helt sjukt att telefonförsäljare kan klassas som ett yrke... TRAGISKT!


Nu är vi iaf snart där och ska svara på lite Mail när jag ändå spenderat den närmsta timmen på att sitta i kö. Haha! När vi kommer fram ska  jag göra iordning mig och därpå ha ett Skype möte. Inom en snar framtid kommer jag kunna berätta mer om mitt projekt!


(null)



Nu blir det jobba undan lite smått och därpå försöka slappna av och coola ner. Haha! Usch vad trött jag är på försäljare både privat som företagare... Haha! Bloggar med sen igen, puss på er!