Hur ska jag göra?!

Go morgon alla bloggläsare, hoppas allt är bra med er och att ni mår bra! Själv mår jag bara fint och ska inom kort göra mig iordning för dagen. Tog en riktigt utdragen sovmorgon och ska inom kort börja dagen. Ska försöka redigera lite poddmatrial och även spela in kommande podd också.Hade hellre legat kvar i sängen hela dagen om jag ska vara riktigt ärlig, haha!

Står inför ett litet "problem" eller vad man ska kalla det. Funderar på att åka ner till Göteborg i helgen på tjejkväll och hade varit riktigt mysigt! Men jag ligger efter ganska mycket... Frågan är om det är värt eller att inte riskera halka efter mer?! Behöver komma till ett beslut tidigast imorgon iaf!

Idag händer inte så mycket egentligen. Ska sätta mig ner vid ett fik senare idag och bara jobba. Skulle på lunchmöte tidigare idag och bestämde ta det imorgon istället. Fick ett samtal av Skövdebostäder tidigare idag som jag måste återkoppla till. Det gäller tapeterna vi ska få upp och det verkar som det kommer ordnas inom en snar framtid! Därpå är det bara shoppa nya inredningsprylar. Nu blir det ut med lillen och därpå till affären för att handla jobbmotivation. bloggar mer sen igen, puss på er!