Inglasadbalkong

Hej på er alla fina bloggläsare, hoppas ni haft en underbar dag och mår bra! Själv har jag valt att hålla lite avstånd med mina socialamedier dessa veckor som varit då jag varit upptagen med massor annat... Men väl behövligt! Hade tidigare en från någon glasmästeri här för att mäta ut mått till vår inglasadebalkong. Verligen härligt att det börjar hända saker här och dessutom har killen fått ett ritkgit bra erbjudande som kan vara avgörande att vi slipper flytta, hur skönt?!

(null)

Vi var igår och firade lite på en av våra nya favorit resturanger. Ligger inte i Skövde men tar ca 30 min att ta sig dit med bil och funkar det också! Dessutom var jag och fixade mina naglar igår och det är så sjukt härligt! Dock slår jag i mina fingrar nästan hela tiden då jag varit utan dom 1-2 månader, haha! Passade också på att boka tid för fransförlängning då jag tröttnat på att pilla dit dom själv... Men hon som jag endast går till hade inte tid fören i slutet av nästa månad. Men helt klart värt att vänta med tanke på hur duktig hon faktiskt är!

(null)

Nu blir det göra sig iordning för att åka till päronen och ha lite påskmys. Då vi ska åka bort kommer jag inte se dem fören i april då Mami också fyller år. Nog om detta, bloggar mer sen igen, puss på er!

1 Angelica Wåhlin:

skriven

ÅH, vad härligt :D