Nytt jobb!

Har precis beställt pizza och fick till och med hjälp med leverera den, hur skönt?! Mår inget vidare idag och vet inte varför... Känns som jag är påväg eller håller på att bli sjuk... Men får försöka överleva genom det sista av denna dagen! Haft annars en väldigt bra dag utöver att jag känner mig lite hänging som förhoppningsvist går över tills imorgon!

(null)

Fick ett samtal tidigare idag som eventuellt kan innebära en flytt... Jag är riktigt sugen då detta jobb kan innebära andra förutsättningar! MEN om jag orkar och kommer utföra detta är jag inte helt 100 på... Orken att packa upp och ner på sina saker tar faktiskt psykiskt eller åtminstone anser jag det. Men vi får se och hur det än blir kommer det inte bli inom Skaraborg och det är där skon klämmero m sanningen ska fram!

(null)

Ikväll blir det hemmamys framför tv:n med lite onyttigheter, haha! Haft så mycket att göra veckorna som varit och även denna och behöver koppla av med lite sånt också. Fördelen med att ha ett mer flexibelt jobb än många andra är att man kan planera upp sin vardag på ett helt annat sätt. Det kan verkligen behövas med tanke på hur oehört ostrukturerad jag är till och från, haha!