Planeringsdag

Go morgon alla bloggläsare, hoppas ni sovit gott och mår bra! Själv mår jag super bra och ska inom kort bege mig ut med lillen.Helt otroligt att denna lilla skit ska bli 4 år inom en snar framtid?! Helt sjukt vad tiden far iväg och så mycket vi 2 gått igenom. Tror hon alltid medverkar i nästan alla mina intervjuer på något annat vis.

Idag har jag inget direkt planerat. Ska ringa lite samtal för att säga upp gamla abonemang som jag avvaktat med i snart 3 år... Ibland börjar jag ufndera om jag har telefonskräck gällande vissa saker? Att säga upp abonemang eller vissa samarbeten man aldrig jobbat med tidigare kan jag ofta låta rinna ut i sanden. Något jag måste börja jobba med!

Nu blir det äta lite frukosti  samband jag jobbar undan och därpå ska jag gå lite på stan. Har insett att jag måste läggao m mitt liv för att sluta tänka på alla "måsten". Måndagar frå helt enkelt bli planeringsdagar. Aja bloggar mer sen igen, puss på er!