Podd-dags! 10/3

Hej på er alal bloggläsare! Hoppas ni haft en fin dag och mår bra! Själv mår jag toppen och hade helt glömt av er... Förlåt sötnosar! Somnade ganska sent igår och behövde ta igen! Nu inväntar jag klockan och därpå ska vi spela in nytt avsnitt till podden. Så himla skönt att iv löst alla "problem" gällande detta och fick ett meddelande om att micarna är skickade nu, hur skönt?!

Haft en riktigt härlig dag och bara varit hemma. Fick ett samtal tidigare idag gällande lägenhet PUH! Ibland känns det skönt att vi kändisar kan ha våra små förmåner, haha! Skämt och sido. Då jag känner mycket folk privat förenklar det massor när man ska söka bostäder i lite större städer!

Var precis på Hem Köp och handlade lite gott inför ikväll. Att ha en kille som lagar mat undertiden jag jobbar är GULD VÄRT! Ni förstr verkligen inte! Ibland är det ett under att han står ut med mig som kanppt är hemma och har hormonrubbningar till och från, haha! Nu blir det göra iordning poddisen och så hörs vi mer sen igen, puss på er!