Sjuk idag...

Go morgon alla bloggläsare, hoppas ni mår bra och att ni haft en toppen dag! Själv mår jag ritkgit piss och åkt på en dunderförkylning... Har enbart legat i sängen idag och det var långt från vad jag hade velat... Blir extremt uttråkad och mesta dels kollat film, somnat och gått på toan, haha! Så ligger mitt glamorliv till i nu läget.

För alla som jobbar inklusiv mig själv kan man nu kolla om man får restskatt eller kvarskatt. Jag kan säga som såhär att jag slår rekordet varje år. Första året jag skattade fick jag 15 000, året därpå 20 000 och året därpå 25 000. Då är frågan hur mycket jag fick detta året?! Pengar är egentligen bara matriella saker och man ska vara glad om man får något oavsett vad!

Nu ska jag försöka göra mig iordning för att gå med killen på affären. Efter legat hemma hela dagen vill jag bara gör något litet. Är fortfarande inte helt bra... Men hoppas det ger med sig tills på tors då jag har massor att göra! Men det återstår och se helt enkelt! Bloggar mer sen igen, puss på er!