Söker assistent!

Som ni vet har mina uppdateringar inte funkat så bra här och mycket är för att jag har lite för många bollar i luften. Tiden räcker inte till och trots att jag får hjälp med städning, tvätt, rastning av hunden etc... Verkar det inte vara nog. Helt sjukt! Därför är jag behov av en bloggassistent som sköter ALLT som kretsar kring mina sociala medier.

 
Jag söker en person som kan arbeta hyffsat flexibelt och vara duktig på kriterier nedan. Du ska vara nogran och kunna din sak. Du ska både kunna ge och kunna ta feedback. Erfarenhet av tidigare anstälningar med liknande ingång är ett stort +

Det som ingår i arbetsuppgifterna är följande:

* Fotografera & Filma
* Redigera bilder/videos/podd
* Medverka på vissa event och möten
*Gå igenom mail
* Utföra ärenden så som hämta ut paket
* Hemsysslor
* Måste körkort

Ansökan skickat till [email protected]