Taggad!

Igår satt jag i ett väldigt intressant möte med en av mina gamla maneger och om sanningen ska fram utan att berätta för mycket... Från nu i sommar kommer till i slutet av nästa år kan bli väldigt intressant! Ni som lyssnat på podden vet exakt vad detta gäller. Nästan hela detta året kommer jag jobba med en drös härliga och nya människor. Vi kommer jobba ganska intensivt och börja skriva lite musik ihop! Jag är riktgit taggad och hoppas jag inte tar på mig för mycket och sedan lägger av, haha!


Detta vi ska genomföra är något jag alltid drömt om och det känns riktigt overkligt att det kan bli verklighet! Någon gång under detta året kommer mer avslöjas och även matrial publiceras. Ska försöka tänka på att vlogga när man är i studion och även är utanför också förstås! Jag är långt från en producent och kommer hålla mig i bakgrunden fram tills det är dags, haha! Men jag kommer bidra med det jag kan också förstås!