Träna med PT igen! 12/3

Go morgon alla bloggläsare, hoppas allt är bra med dig och att ni mår bra! Själv mår jag toppen och ska inom kort göra mig redo för att gå till gymmet! Slarvar verkligen riktigt mycket... MEN jag kan åtminstone bära XS-byxor. Vill verkligen komma tillbaka i min vikt igen och ska ta upp träningen ihop mes min gamla PT.


Pratade tidigare med Skövdebostäder gällande tapeterna. Vad jag fattat det som var tydligen min gamla fondtapet en engångs grej... Fattar 0, men hoppas dom kan lösa det. Oavsett hur länge vi ska bo kvar vill jag åtminstone att hålen i väggen ska bort!


Innan jag drar mig till gymmet ska jag sitta med lite jobb och ha ett möte gällande lite jobb. Ska också gå igenom lite Mail och skriva lite fakturor. Nu ska jag fortsätta med mitt och så hörs vi mer sen igen, puss på er!