Ultimata livet

Go morgon alla bloggläsare, idag mår jag mycket bättre och det är irktigt skönt! Är inte helt 100 återställd och hoppas det ska släppa allt eftersom. Har mer eller mindre bara spenderat hela dagen i sängen utom när jag behövt gå på toa, haha! (Onödig info). Solen skiner och är lite små bitter att jag inte kan ut och njuta av det fina vädret... Men imorgon måste jag försöka göra lite nytt för att kunna få helgen helt ledig.

 
Var och lunch med en kompis i tidigare i veckan (måndag) och var väldigt trevligt. Vi gick igenom ganska viktiga saker och hur man faktiskt ska få ut ultimata av livet. Tänk att enbart behöva jobba 6 månader och resterande 6 månader helt ledig?! Ganska skönt va?! Mycket handlar om vad och hur man väljer att arbeta.

 
Idag ska jag bara göra ytterst det lilla och enbart slappa. Men imorgon måste jag iväg oavsett vad... Hoppas jag ska vara 100% bra och att allt som är inbokat imorgon ska flyta på! Att stöta på problem är inget super skoj och något jag helst undviker... Aja bloggar mer sen igen, puss på er!