3000 för läppar

Go kväll alla underbara! Hoppas allt är bra med er och att ni mår bra! Själv mår jag toppen och har precis sprungit klart på bandet. Riktigt skönt! Känner mig alltid lila stolt när jag väl tagit mig till gymmet. Hade verkligen ingen lust och så fort jag tagit på mig kläderna vände känslan. Sjukt va? Fått massa roliga nyheter idag med. Älskar när det går bra.


Funderar på att boka tid för läpparna imorgon. Kanske inget jätte nödvändigt. Men jag märker en enorm skillnad når jag tar bilder till bloggen/snap/Instagram. Vad det kostar är upp till var och en. Men 3000kr lägger jag på detta trams iaf. Liknande pris man kan lägga för en liten MK-väska. Haha!  Bra eller dåligt är upp till var och en!


Nu ska jag fortsätta med mitt och därpå hem för att sova. Bloggar mer imorgon igen. Natti!