Glöm inte bort

Go kväll alla underbara. Hoppas ni haft en fin helg och att ni fått massor gjort. Sälv har jag haft en hel galen helg. Fredag blev det lugnt och tog den lite som den kom. Lördags (igår) blev det utgång med tjejerna. Helt spontant! Trodde knappt mina öron när hon som aldrig vill gå ut. Kom med förslaget. haha! Men kommer berätta mer om det i veckan. Innan utgången spelade vi lite brädspel. Sista spelet vi gjorde funkade som viskleken. Men på papper. Riktigt skoj. haha! Insåg att jag var långt från en konstnär och ingen bra gissare heller. haha!

Idag har jag bara tgit det lugnt. Sovit en massor och förberett kommande veckor. Ska ner mot Jönköping i veckan eller om det var nästa. Då mitt företg även ska börja etablera sig där kommer jag behöva ha 2 bostäder. 1 lägenhet i Skövde och en i Jönköping. Skryt eller inte. Detta är något jag behöver ha då det är för långt att pendla flera gånger under en och samma veckan mellan Skövde.... Men tror detta kommer bli super!

Nu blir det mys med lite film och imorgon ska jag upp kl 10:00. Ska nämligen på däckbyte och spola av bilen. För snart 2 årsen kom jag tillbaka till Skövde efter bott i småland. Hade ingen lägenhet och fick bo hemma... Tog en 1:a på 50 kvm jag förvisso var ok med. Idag bor jag i min 2:a helt solo och ska kika på en till. Det jag vill fåsagt är följande. GLÖM aldrig vem du är och vad DU kan åstakomma! Det är endast du som kan göra skillnad och ingen annan! Natti

Relaterad bild