Gymmet

Go kväll alla fina. Hoppas att ni mår bra och haft en underbar dag. Jag mår super och precis fått värsta ego-momentet. Haha! Står nu på gymmet och värmer upp innan jag ska börja springa på bandet. Jag verkligen älskar gå till gymmet nu med. Resultat har äntligen börjat synas och det känns fantastiskt!


Hade ett möte tidigare idag med min revisor och ett möte tidigare idag. Det fick mig ett riktigt wakeup... Givetvis bra! Men insikten fick mig själv fundera. Haha! Hade ett möte tidigare i veckan gällande lite anställda. Känns super och blir riktigt tacksam att det finns folk som ställer upp.


Nu står jag här och ska försöka uppdatera bättre. Säger detta jämt men inget händer. Haha! Körde rumpa igår och har världens träningsverk igår. Imorgon blir det gymmet med min PT. Han är singel för er som undrar btw. Haha! Skämt och sido! Bloggar mer sen igen. Puss på er!

1 Johan:

skriven

Träna på så blir säkert rumpan supersnygg.