Inget för mig


 
Go morgon alla fina och underbar. Hoppas allt är bra med er och att ni haft en toppen söndag med diverse inköp som gjorts. Själv har jag helt lagt black friday bakom mig. Hade vare sig tid eller ork att gå i affärer. Desstom är det snart jul och tror jag inte kommit på en enda sak. Brukar få den frågan konternuerligt av mina föräldrar gällande vad jag vill ha. haha! Antar detta är en stor del att bli vuxen...

Som ni också kanske ser. Har jag satt i nya extension. Mina var riktigt suskiga och tanken var att jag skulle bära dom gamla till 17-18 december. Men då andra planer står inför December månad kom dom i tidigare än planerat. Haha! Men vem är jag att gnälla på detta?

Idag är det söndg och ska ta det lite lugnt. Planera upp veckan som kommer. Därpå blir det full rulle inför kommande veckor. Nu ska jag fortsätta med lite jobb och därpå ska jag hem och röja i min lägenhet. Saker jag annars aldrig hinner. Har dessutom ett kanon erbjudande på Onsdag jag tror ni knappast vill missa! =D