Orkade inte

 
Go kväll alla underbara! Hoppas allt är bra med er och att ni haft en fin dag. Själv mår jag super och precis fått tummen ur röven att blogga. Idag hoppade jag faktiskt gymmet pga att jag verkligen inte pallar... Men imorgon ska jag däremot dit och slimma till rumpisen. haha! Verkligen så sjukt taggad inför kommande månaden där det mer eller mindre ser helt galet ut.

Idag har jag bara jobbat och tror jag däckade i sängen utav en ren slump. Verkligen helt slut och som n i förstår var verkligen inte gymmet ens tänkbart. Men övrigt mår jag toppen och precis köpt lite gott inför kvällen. Har mer eller mindre helt slutat köpa godis och unnar mig mest frukt nu mer. Bra tips till er som vill trappa ner sockret lite lågsamt.

Nu blir det mys med lite gott och kika lite film. därpå blir det sova. Vi hörs mer imorgon på gymmet igen sötisar! puss på er!